Tharkay kwam aankloppen met een scope, wij werden met plezier compagnon de route op vlak van strategie en techniek. Na een analyse volgde de ontwikkeling en tot op vandaag blijven we hun partner om Tharkay verder te optimaliseren.
Op weg met Tharkay
- Gebruiksvriendelijke webapplicatie om het salesverhaal te ondersteunen.
- Van (af)lopende contracten tot communicatievoorkeuren, ingebouwde intelligentie tilt de klantenrelatie naar een hoger niveau.
- Bestaande data of beheersystemen worden intuïtief geïmporteerd.
- Vlot beheer van de gebruikers dankzij aanpasbare rollen per functie, merk of regio.
- Doelstellingen per verkoper definiëren? Tharkay maakt het eenvoudig voor managers.
Gebruiksvriendelijkheid troef
Bij de ontwikkeling van Tharkay stond gebruiksgemak voorop. Tharkay is geen last voor het salesteam, integendeel: ze krijgen meer overzicht en kunnen efficiënter werken. Dankzij de verschillende beheerniveaus en profielen krijgt elke medewerker enkel relevante informatie te zien. Duidelijke targets en heldere rapporten zijn hierbij evident. En bestaande data uit oudere systemen of Excelbestanden? Die wordt al even vlot in Tharkay geïmporteerd – geen manuele handelingen vereist.
Service van het hoogste niveau
Tharkay geeft een nieuwe dimensie aan klantenrelaties. Dankzij de beschikbare gegevens behouden verkopers het overzicht over de wagen(s) van de klant en kunnen ze vlot anticiperen op aflopende contracten. Ingebouwde intelligentie laat dan weer toe om heel persoonlijk te communiceren. Een snel telefoontje of liever een uitgebreide mail? Tharkay geeft de voorkeuren van de klant aan. Van service gesproken!