Om het met de woorden van onze klant te zeggen: You can (c)lean on it! ;-)
Leads genereren door een ruim aanbod tentoon te stellen
De vorige website was al van enige leeftijd en gaf intussen een sterk verouderde indruk. Bovendien kon je er slechts een glimp van het totale assortiment opvangen. Een goed geïnformeerde bezoeker is er echter twee waard! En via de nieuwe website kan je nu makkelijk digitaal door het complete gamma wandelen.
Naast het informatieve luik moest de website ook meer leads genereren. Een belangrijk item dat wij natuurlijk graag op het ‘to do-lijstje’ zien staan!
Hoe pakten we dit aan?
Waar de oorspronkelijke website (beperkt) opgebouwd was rond de verschillende poetsmaterialen, kan de bezoeker bij de nieuwe website voortaan vertrekken vanuit zijn eigen sector. En zo ziet hij in één oogopslag welke oplossingen Bewima zijn sector te bieden heeft. Waarom de moeilijke weg kiezen als het ook makkelijk kan?
Ben je op zoek naar net dat tikkeltje (lees: gepersonaliseerd poetsmateriaal) meer? Ook dan kan je bij Bewima terecht. Zo bieden ze een breed merkloos gamma aan dat je volledig naar wens kan personaliseren. We plaatsten dit zowel in de navigatiebalk als op de homepage duidelijk in de kijker.
Bewima begon ooit klein, maar onderneemt intussen ook internationaal! Zo bestaat de website in meerdere talen en kan elke bezoeker makkelijk de nodige informatie terugvinden of contact opnemen.
Multi-inzetbare bedrijfsfilm als kers op de taart
Hoe breng je de activiteiten van je bedrijf duidelijk en dynamisch in beeld? Met een bedrijfsvideo natuurlijk! Aan de hand van de bedrijfsfilm kunnen de bezoekers een kijkje achter de schermen nemen bij Bewima. We namen de bezoekers met veel plezier mee doorheen het bedrijf, het magazijn, het machinepark... En natuurlijk komen ook de uitgebreide productmogelijkheden aan bod!
De bedrijfsvideo is bovendien ook multi-inzetbaar. Zo kan je deze zien in de wachtruimte van het bedrijf. Dat maakt het wachten toch net iets fijner! De video wordt ook ingezet op beurzen, zodat passanten al wat meer over Bewima te weten komen terwijl ze wachten op een verkoper.
En ook tijdens het design van de website ontstond het idee om de bedrijfsfilm op de homepage een belangrijke hoofdrol te laten spelen. In samenspraak met Bewima selecteerden we de belangrijkste frames en maakten we een verkorte versie van de bedrijfsfilm voor op de homepage.
De video op de homepage zorgde natuurlijk voor extra dynamiek op de website. En zo zie je maar dat een bedrijfsvideo op meerdere manieren gebruikt kan worden!