Kunst, in al zijn vormen, beroert iedereen. Maar elk persoon beleeft het op zijn eigen manier. En dat laatste heeft Ablo Blommaert volledig begrepen. Zo bieden ze tal van stijlen aan: abstract, modern, industrieel, vintage, exotisch… You name it en Ablo Blommaert heeft het in huis!
Kortom, Ablo Blommaert brengt sfeer in talloze woningen, horecazaken en kantoren.
De uitdagingen op het menu:
- High-end huisstijl online doortrekken om de herkenbaarheid te garanderen.
- Verschillende collecties tonen, maar alle dieperliggende producten afschermen a.d.h.v een klantspecifieke login.
- Op vaste tijdstippen makkelijk grote ladingen nieuwe producten kunnen aanmaken.
- Offerte aanvragen en bestellingen eenvoudiger laten verlopen via zelf aan te maken wishlists.
Oplossingen op maat van de klant:
- Website met een op maat gemaakt design.
- De beheerder kan via het CMS snel accountaanvragen goedkeuren.
- De beheerder kan via het CMS makkelijk producten aanmaken of verwijderen.
- Een op maat ontwikkelde wishlist functionaliteit.
Voordelen voor de klant:
- De beheerder kan via het CMS zelf makkelijk de content aanpassen.
- Tijdwinst doordat nieuwe producten snel toegevoegd of verwijderd kunnen worden.
- Tijdbesparende offerte- en bestelmodule.
Producten raadplegen? Inloggen vereist!
Een bezoeker zonder login kan de overzichtspagina van de collecties bekijken, maar het aanmaken van een account is vereist om de dieperliggende producten binnen een bepaalde collectie te kunnen raadplegen.
De beheerder ontvangt van elke aanvraag een e-mail en kan via het CMS met één muisklik de aanvragen makkelijk beheren.
Onder het motto ‘time is money’ stellen we ook een zoekfunctie met autocomplete ter beschikking van de gebruikers met een login. De bezoeker vindt zo nog sneller de gewenste producten en door de autocomplete wordt de kans op spelfouten tot een minimum herleid.
Jep, we all love lists!
De website biedt de mogelijkheid om verschillende wishlists aan te maken. Ideaal voor de interieurdesigner met een uitgebreid klantenbestand en zo per klant een lijst kan maken om vervolgens prijzen aan te vragen. Georganiseerd werken is toch fijn, niet?
Maar ook meubelzaken weten de functionaliteit te smaken. Zo kunnen ze bijvoorbeeld opdelingen maken per thema, seizoen… om vervolgens hun definitieve keuze te maken.
Handig om weten: meerdere wegen leiden naar je wishlists! Bij de wishlists zelf kan je eenvoudig lijsten toevoegen en verwijderen. Maar valt je oog bij het overzicht van een collectie reeds op een product? Dan kan je met één druk op de knop het product aan een nieuwe of bestaande lijst toevoegen.
In een handomdraai prijzen aanvragen en bestellen
Voorheen liepen alle prijsaanvragen en bestellingen van Ablo Blommaert per e-mail en telefoon, wat dus heel wat manuele opvolging vergde. Nu kan de gebruiker heel makkelijk vanuit zijn wishlists prijzen aanvragen en vervolgens bestellen. Nog even het aantal veranderen of een opmerking aan een product toevoegen? Geen probleem!
Wist je zelfs dat we het volledige proces nog sneller laten verlopen doordat alle gegevens van de gebruiker reeds vooraf ingevuld staan?
Ablo Blommaert krijgt vervolgens een e-mail met alle nodige gegevens en kan zo de prijsaanvraag of bestelling verder verwerken.
Het resultaat? Maar liefst 2x tijdwinst voor de klant én heel wat tevreden gebruikers!
Daar waar vroeger alle aanvragen via telefoon en per e-mail binnenkwamen, verloopt alles nu efficiënter via de website. Ablo Blommaert kan zich nu volledig toeleggen op waarin ze uitblinken: wereldwijd interieurs verfraaien!
Daarnaast kan de beheerder nu met slechts enkele muisklikken collecties aanmaken en producten verwijderen of toevoegen. Geen omslachtige handelingen, gewoon straight to the point!
En met heel wat actieve accounts (en het aantal groeit nog steeds!) kunnen we stellen dat ook de gebruikers enthousiast zijn over het resultaat! Een win-winsituatie voor beide partijen dus! :-)
Dat we een goede match waren, was meteen duidelijk. We zaten eigenlijk vrijwel direct op dezelfde golflengte en DAS Media bracht zelf goede ideeën aan. Ze gaan echt voor de beste oplossing voor hun klanten!
Maarten Blommaert