Ons verhaal samen startte bij een leuke bedrijfsvideo en evolueerde naar een bestelplatform om het de klanten én medewerkers een stuk makkelijker te maken. Een nieuwe website maakte dat drieluik compleet.
Let’s unpack the project
- Overzichtelijk bestelplatform voor bestaande klanten
- Gekoppeld met het LISA ERP-systeem om manueel werk en foutenmarge in te perken
- Gepersonaliseerde bestelomgeving met eigen prijzen, verpakkingen op maat en algemene artikelen
- Uitnodigende bedrijfsfilm & website
Bestellingen vlot verwerkt
Tot voor kort bestelden klanten via telefoon of mail – enkelingen zelfs nog via fax. Een medewerker van Imagopack gaf alles manueel in waarna de bestelling verwerkt kon worden. Een groot werk, met een reële kans op fouten door slecht begrepen orders of een typo in een productnummer. Dankzij het bestelplatform en de koppeling met LISA ERP is dat verleden tijd. Geen foute bestellingen meer en ook de tijdwinst bij de interne medewerkers is enorm.
Sterke klantenservice
Het bestelplatform laat bestaande klanten niet alleen toe om vlot hun vaste bestelling te plaatsen, ze ontdekken ook interessante nieuwigheden. Naast bedrukte cups ook eens herbruikbare tassen bestellen? Het wordt kinderspel. Bovendien ziet elke klant meteen de correcte prijs dankzij de persoonlijke login.
Nieuwe klanten aanspreken
Met een bedrijfsvideo zien potentiële klanten het aanbod en de mogelijkheden van Imagopack. De nieuwe website gaat verder op dat elan en toont in één oogopslag de vele producten en personalisatiemogelijkheden.